Kaj zajtrkujejo Sebahudinovi bralci/bralke? 2. del

Posted: 13/11/2011 in Prehrana
Oznake: , ,

Dragi bralci, preljube bralke,

ker vem, da ste že povsem na trnih, ker vas zanimajo še ostale jutranje dobrote, ki so mi jih poslali bralci/bralke (tisti, ki ste zamudili prvi del, si ga lahko ogledate tukaj), predlagam, da gremo brez okolišenja kar k stvari sami. Res je nevšečno in se ne spodobi, kadar nekdo predolgo omahuje in odlaša s stvarmi, ki so res pomembne, ključne, da, človek bi rekel kar esencialne, kar pa se k sreči meni ne more zgoditi, saj sem človek jedrnate in jasne besede, nekdo, ki rad reče bobu bob in nikakor ne prenaša besednega kolovratenja ter pleteničenje – ne, nikakor, najboljše resnice se lahko strnejo v nekaj kratkih stavkov in to velja za vse, kar je vredno in se splača  povedati oz. zapisati (ali kakorkoli drugače skomunicirati), vse ostalo pa je le nek prazen blebet, pusto natolcevanje, človek bi rekel kar prazna parnja, ki nima ne repa ne glave, česar pa jez resnično – (iz ozadja) *fakin’ utihni že enkrat in pokaži fotke!*-er…khm, no, pa začnimo…

1. Stari kamerad Paleo Štejf, ki ima po novem tudi svojo fotografsko spletno kamro, je poslal sledečo šejkersko delikateso:

Evo en izmed mnogoterih šejkov:
– 2 pesti zamrznjenih borovnic
– 2 banani
– 1 pomaranča
– 200g skute
– pest mandljev (včasih tudi drugih oreščkov)
– lanena semena
– kokosova voda
– kokosova moka
– ščepec cimeta
Se pa sestavine seveda spreminjajo in je vmes tudi več sadja (bodisi ananas, grozdje, mandarine, mango,…), tudi kakšni korenček ipd., včasih tudi merica ali dve kakšnih proteinov itd.
Mmm, my kinda breakfast. Še vizualije (before-after):
Yum-2-da-my! 🙂 Lejpa fala, mešter, pa dosta navdiha za slikovino – eli ka?! 😉
2. Naš vrli Tovariš Gregorius (na povezavi lahko vidite nekaj njegovih gimnastičnih vragolij – v bistvu so to za njega ogrevalne zadeve, kmet! :)) zajtrkuje bolj po pussyjevsko, tako da se človek vpraša, od kod mu torej ti impozantni bicepsi in rame; k sreči se potem kmalu spomni, da mu povsem manjka kvadrov in zadnje lože, tako da stvari postanejo veliko bolj jasne (hehehe :)).
Evo, moj današnji zajtrk.
Skuta light 250g + pol jogurta jogobela.
Skuta je z malo tekočine zmiksana s paličnim in dodana v jogurt (če ga z jogurtom skupaj potem se tudi koščki sadja zmiksaja, česar pa nočem :D). Temu sledi še kava. Rad bi samo še povedal, da je Seba najboljši gimnast na svetu, hvala. [O, hvala, Tovariš – kako lepo od tebe! :D)

Gregorius, hvala ti za tole! Aja, mmg., na računalniku se vidi pornografija – kaj si spet to gledal?! Oh, I only keed (!!!), Tovariš… 🙂

4. Amaterski gimnast-pionir Dule, ki ga lahko na povezavi vidite med zajebantsko izvedbo izvlekov, je poslal tole šejkersko dobroto:

Evo, kot sem obljubil – zajtrk 🙂
Notr’ je b’lo, znači ovaj:
– banana 1x
– hruška1x
– korenje 2x
– pest brusnic 1x
– pest mandljev (bol mala, jebi ga zmanjkalo je) 1x
– pest lanenih semen 1x
– malo olivnega olja
– merica whey 1x
– kavna žlička kreatina
– skuta 250 g
– kosmiči (ovseni) 100g
– mleko 3,2 (jebeš 1,3 pa 0,5 – to je za Gecota) [ahahahaha!]
 Pa še slik’ce, kakšne so malo zamegljene…ni blo mirne roke, hahaha. Evo, tako je, če to delaš s paličnim namesto  z blenderjem – cela jeba, še kavni mlinček sem zjebal, ko sem semena mlel, ampak uspelo je.:)

Če sem prav razumel, Dule tole ne spije v enem odmerku, ampak ima še za naslednji obrok (ali celo dva?). Če pa, dragi Dule, vse spiješ naenkrat, ker misliš, da boš tako dobil večje bicepse, ti lahko povem – you’re doing it wrong. 🙂 Za večje bicepse očitno moraš pustiti, da ti najprej atrofirajo noge, potem pa jesti skuto z jogobelo. A veš? 😉 Hvala ti za lepo serijo fotk, majstore! 🙂

5. Crossfitersko navdahnjeni Blažko Blaž ostaja zvest paleo prehrani tudi navsezgodaj in ne dela razlik med posamičnimi obroki, zato je njegov zajtrk takšen, kakršno je pri marsikomu običajno kosilo. Zakaj pa ne?

Evo, še recept:
– buča
– bučka
– brokoli
– naribana zeljnata glava
– 200g mlete govedine
– paradižnikova omaka
-olivno olje

Priprava: Zelenjavo (brez zelja) se prepraži na kokosovi masti (cca.1-2 min), nato se doda mleto govedino in začimbe (curry, bazilika, kajenski poper, črni poper). Ko meso dobi “barvo”, dodamo še na drobno narezan česen in paradižnikovo omako. Ko se vse skupaj poduši, dodamo narezano zelje, serviramo na krožnik in za okus dodamo še malce olivnega olja.

Blažko, videti je več kot spremno! Svaka čast! 🙂

6. Vragolin Geco (gl. tudi komentar pri Duletu) pa mi je poslal po mobiju le tole:

Ker ni zraven nobenega opisa, bom po fotografiji sklepal, da so sestavine sledeče:

  • mesni doručak;
  • kajmak;
  • majoneza;
  • ščepec popra;
  • in pa kisla repa.

Skratka, zelo keto! 🙂 Geco, hvala ti za poslano, ampak ker ni bilo opisa, lahko seki poveš, naj se kar pripravi na Sebahudinov prihod… 😉

Dragi bralci, preljube bralke, to je to. Vsem, ki ste mi poslali svoje jutranje dobrote, se še enkrat prav najlepše zahvaljujem (in ja, res dobite zeleni čaj – just don’t give up on me! :)), ostalim pa sporočam, da če bi kdo rad še delil kako dobroto z mano, je več kot dobrodošel. Pri tem se svečano zaobljubljam, da bom objavil tudi vse morebitne zamudnike (Geco, to velja tudi zate!).

Upam, da se imate lepo in uživate v prekrasni sončni nedelji!

Vse dobro in lepo,

Vaš S.

Advertisements
Komentarji
  1. M. pravi:

    Zakaj pa MOJEGA zajtrka nisi objavil?????? 😛

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s