Kaj zajtrkujejo Sebahudinovi bralci/bralke? 1. del

Posted: 12/11/2011 in Prehrana
Oznake: , ,

Dragi bralci, preljube bralke,

po tako napornem tednu se prav prileže, če ti kdo blagovoli ustreči s kakšno manjšo uslugo in/ali dobrim dejanjem. In točno to so zame storili nekateri bralci oz. bralke, ki so se odzvali na mojo prošnjo ter mi poslali slikovni material in/ali kratek opis svojih jutranjih obrokov. S tem so mi omogočili, da si kanček oddahnem od samega sebe – tj. od tipičnega sebahudinovskega umovanja in gostobesedenja 🙂 –  ter tako omogočim fotografijam in opisom, da spregovorijo sami zase. Ker pa se je nabralo kar nekaj gradiva, sem se odločil, da ga bom – zavoljo večje preglednosti in urejenosti (mhm, here I go again :)) – razdelil v dva ločena prispevka, pri čemer pa bi se že na tem mestu prav najlepše zahvalil vsem, ki ste si vzeli čas in se odločili, da boste z nami delili vaše jutranje prehranjevalne navade. Predlagam, da kar začnemo… 😉

1. Bralcem in bralkam sedaj bržda že dobro znani Domen, nadobudni dvigalec uteži in eks košarkaš, mi je posredoval gradivo za kar dva zajtrka – enega, ki ga običajno je med delovniki, in drugega, s katerim ga crklja mam(ic)a (moral sem, majkemi :)), ko si gre za vikend v domače kraje spočit od nenehnega nalaganja in vlečenja železnine.

a. Običajen (“instant”) zajtrk:

Po vrsti, postopek:
– v skodelico natresemo ovsene kosmiče;
– dodamo whey;
– premešamo na suho;
– zalijemo z mlekom ali vodo;
– zmešamo;
– pojemo;
– pojemo pest lešnikov/oreškov.

Asketsko, a učinkovito. Še vizualije:

b. Zajtrk prvakov aka Čarobni žganci:

Sestava:
– bela moka (odvisno od števila oseb, tukaj po občutku)
– jajca (odvisno od števila oseb, tukaj 7)
– sveže mleko
– “kava” iz proje http://www.najcena.si/images/products/la/1/d/2/2/Droga_kavni_nadomestek_proja_250g.jpg

Kako se to nardi, je malo delikatno opisovat, ampak naj poskusim.

1. Mleko skuhaš
2. Kavo pripraviš in zmešaš z mlekom ter malo sladkaš 🙂

3. Jajca stepeš in jih na maslu spečeš (kot na sliki)
4. Tega postopka pa ne poznam najbolje, ampak naj poskusim (sem delal skupaj z mamo in je ona ta del opravila):
– daš moko v vrelo vodo (“na pravilen način”; don’t ask me :D)
– moka se naj kuha v vodi nekaj časa (koliko? don’t ask me; po občutku :D)
– ko se skuha, vodo odliješ v eno posodo;
– nato moko “zmešaš” z mešalnikom ter del odlite vode z žlico nazaj dodajaš (za lažje mešanje) – glavni razlog za to je, da nastanejo “grudice”;
– tukaj je bolj pomembna praksa kot teorija 🙂
5. Zmešani (:D) moki dodaš jajca ter postrežeš 🙂

Kot vidimo, je opisani zajtrk (beli žganci z jajci in belo kavo) bližje umetnosti kot znanosti :); še slikovje:

OK, to pa je res pravi rehabilitativno-regenerativni zajtrk! Beseda – in hvala, Domen! 🙂

2. Domnov sotrpin v svetu utežarstva, Žiga, je poslal sestavine in fotografije za preprost, a učinkovit in okusen jutranji obrok:

  • grški jogurt
  • kosmiči mix (ovseni, rženi, koruzni)
  • laneno seme
  • chia semena
  • sončnično seme
  • banana
  • + 3 trdo kuhana jajca

Še slikovni material:

Videti je top šit (in mmg., tudi jaz nisem vedel, kaj so chia semena – poguglajte ;)). Žiga, zahvale! 😉

3. Vestna kolesarka in predana fitneserka Moka, ki naredi 2,5 zgiba (!) :), je bila zelo pridna in poslala kar 5 (!) različnih zajtrkov:

a. Kruh + namaznina 🙂

Domače spečen kruh (iz pirine polnozrnate in nekaj malega bele moke in semen), popečen v toast-erju (ker je bil že 3 dni star :), drugače ga ne bi), domači med (od stričevih čebel) in skuta od najcenejšega soseda. Namažemo v tem vrstnem redu..

b. Sirtoka + keksi Wasa

Najljubši vanilijev whey z mlekom in Wasa Fibre.

c. Mešanica kosmičev s sirotko

Mix kosmičev (Sunny bisk za bolj ‘čokolinasto’ teksturo, mešanica sadnih kosmičev in amaranta), prelito z 1dl vroče vode in 1dl mleka ter žlica čokoladnega wheya in bio cimet.

d. “Vzemi-me-s-sabo” zajtrk

Zajtrk “to go” – sadje, oreški, jogurt.

e. Grez-in-da-houz

‘Gres’ ? – pšenični zdrob skuhamo v prej zavrelem mleku in potresemo s kakavom – za pred 3-urnim kolesarjenjem priporočam Kraš ekspress – greš (preizkušeno) hitreje! 😀

Moka, domačo nalogo si opravila z odliko! Res lepa hvala! 🙂

4. Vrla maxximumovka Metka pa je predstavila nekoliko drugačen zajtrk (mmg, izjemno všečna ideja) – paprike, polnjene z jajci in feta sirom:

Potrebujemo:

  • 2 rdeči papriki
  • 2 jajci
  • malo feta sira
  • sol, poper

Pripravimo umešana jajca, katerim dodamo poljubno količino feta sira.

Papriki operemo, odrežemo vrh, ju izdolbemo in nadevamo z jajci.

Dober tek. 🙂

Metka, najlepša hvala za tole – videti je več kot okusno! 🙂

S tem zaključujemo prvi del zajtrkomanije Sebahudinovih bralc in bralk, več idej pa jutri (so stay tuned – vem, da vam od razburjenja in pričakovanja gredo kar dlake pokonci. :D).

Vse lepo in pa –
kot je lepo napisala Metka –
dober tek!

Vaš S.

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s