Odličen ogrevalni cikel za dvigovalce uteži

Posted: 05/11/2011 in Poškodbe preventiva in rehabilitacija, Vadba
Oznake: , ,

Dragi bralci, preljube bralke,

doslej smo si v Sebahudinovem brlogu imeli priložnost ogledati že kar nekaj ogrevalnih ciklov:

Danes pa si oglejmo še izčrpen ogrevalni cikel, ki ogreje, mobilizira in aktivira celo telo ter je še posebej primeren – ker vključuje precej vaj za “odpiranje kolkov” in “aktivacijo zadnje lože” – za dvigovalce uteži (čeprav je zelo pripraven tudi za številne druge športe, mdr. tudi za powerlifterje in crossfitovce). Avtor cikla je Greg Everett (avtor prvovrstne knjige o olimpijskem dvigovanju uteži Olympic Weightlifting: A Complete Guide for Athletes)  s strani Catalyst Athletics, drugače prekaljen maček, popularizator in trener olimpijskega dvigovanja uteži.

Zaporedje prikazanih vaj (jup, prepišite na listek! ;)):

  • row (500 m)
  • wrist circles
  • elbow circles
  • arm circles
  • over and back
  • arm rotations
  • triceps stretch side bends
  • torso rotations
  • bow and bend
  • hip circles
  • lying iron cross
  • scorpion
  • walking lunge and twist
  • spiderman lunge
  • walking RDL and leg swings
  • Kossack
  • heel-toe + drop lunge
  • ankle stretch, squat knee circles, squat slides

Človek se običajno ove, kako dragoceno je brezhibno delovanje telesa šele, ko je enkrat poškodovan. Don’t be that guy/girl. Vzemite si čas za kakovostno ogrevanje in s tem zmanjšajte možnosti za morebitne (nepotrebne) nevšečnosti. Čeprav je konsistentnost pri ogrevanjih enako pomembna kot pri glavnini treninga, pa ni razloga, da si vsake toliko – sploh če vas monotonija ubija – svojega ogrevalnega cikla ne bi nekoliko priredili, spremenili in obogatili. To pomeni, da lahko kakšno vajo zamenjate s katero drugo, kako stvar izpustite, spet kakšno pridate, kar mislim, da glede na mnoštvo objavljenega materiala na to temo (tukaj in drugod) ne bi smelo biti problem. Posebej bodite pozorni na šibke točke: če imate slabo gibljive kolko, namite več časa in pozrnosti temu itd. Kakrkoli že, pomembno je, da ste pri izvajanju ogrevanja dosledni in sistematični. Potrudite se – splača se! Telo in psiha (pa trener pa punca/fant itd.) vam bosta (bodo) hvaležna (hvaležni)! 😉

Vse dobro in – pazite nase! 😉

Vaš S.

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s