Naj živi počep! (+ Big Booty Bitchezzz :))

Posted: 13/10/2011 in Vadba
Oznake: , ,

Dragi bralci, preljube bralke,

no, pa jo imamo – powerliftersko Sveto trojico: po člankih o mrtvem dvigu in teznu ležé je Mike Robertson spisal še odličen, nadvse informativen članek o počepu:

The squat may be the single most important lift you can perform in the gym.

When properly executed, the squat is not only an amazing tool for strength development, but it can promote fat loss or muscle gain (depending on your nutrition [!]), and it can reinforce mobility in almost all the major joints of the body!

Whether you’re a seasoned veteran of the iron game or someone who is just learning the ropes, you owe it to yourself to learn how to squat properly.

This blog will help you get there faster. Enjoy!

In kaj vse boste zvedeli v tem članku?

  1. Priprava na počep
  2. Pravilna izvedba počepa  (“usedeš se nazaj in porineš kolena na stran”, izbočen prsni koš, ustrezna globina itd.)
  3. Različice počepa (počep z utežjo na prsnem košu [goblet squat], počep spredaj, počep zadaj), počep na boks, počep z varovano palico – ni počepa nad glavo: powerlifting style, ha, Robertson? :))
  4. Običajne napake (slab položaj trupa, neskladen položaj stopal, nošenje teže s koleni, kolena niso potisnjena na stran in/ali prsni koš ni izbočen)
  5. Pomožne vaje (za jačanje zadnje lože, kolkov, trupa itd.)
  6. Pomožna oprema (powerlifterske radosti :))
  7. Modifikacije počepa (gume in verige)
  8. Kako popraviti različne nepravilnosti pri počepu (!!!odlična sekcija!!! – kako odpraviti “ritni uvihek” aka “buttwink”, tj. posteriorni zamik medenice pri spodnjem delu počepa, kako odpraviti nagib na eno stran med počepom, kaj delamo narobe, če nas med izvajanjem počepa boli določen del telesa (kolena, kolki, križ itd.).

Če informacije v Robertsonovem članku združite še z napotki, ki jih v nizu filmčkov “So you think you can squat?” brezvratna powerlifterska beštija Matt Wenning (gl. moj prispevek Torej mislite, da veste, kaj je pravilen počep?), boste imeli res solidno teoretično osnovo za dober počep. Sedaj pa je treba vse to le prenesti v prakso – za razvoj moči, boljšo mobilnost, krepke noge in – navsezadnje – za krepko zadnjico.

Sedaj pa je še čas za “bouncy-bouncy-big-booty” trenutek

…ki ga seveda spremlja še “random stalking/creepy guy” moment. 🙂

Glejte, kako je vesel! Le katera bi mu bila pripravljena kratiti to radost? 🙂

Za konec pa – če morda komu še vedno ni potegnilo, da je Sebahudin ljubitelj stasitega, s počepi, izpadnimi ipd. izoblikovanega zadnjičevja –  uglasbena hvala nosilkam tovrstne ritovine v izvedbi Carlton-wanna-be-ja, ki je pravkar prišel z nedeljske pridige, in hiperaktivnega Jazz-wanna-beja (za tiste, ki ne veste – gre za aluzijo na tole in yes, I’m that freakin’ old!):

Mmg. zakaj se vsi članki o počepih pri meni končajo s takšnimi ali drugačnimi aluzijami na stasito ritje? Krejzi.

Želim vam lep dan!

Vaš S.

Advertisements
Komentarji
  1. PostaniAtlet pravi:

    Hahaahhahahahaha, kir gif 🙂

  2. […] pa razprava ob Sebahudinovem kaminu postane tako razgreta, da se lotijo – opa! – celo vprašanj, povezanih s pravilno izvedbo te kraljevske vaje – jup, taki lumpo-feštarji se zbiramo v tem kotičku medmrežja . Tovrstne diskusije (sploh […]

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s