Coach Geoffova različica jutranje-povadbenega šejka

Posted: 30/09/2011 in Prehrana
Oznake: , ,

Dragi bralci, preljube bralke,

tisti, ki spremljete moj b(r)log že od samega začetka, veste, da imam “a thing” za šejke (če ste slučajno spregledali moji dve objavi na to temo, ju najdete tukaj in tukajnope, ne boste mi ušli! 🙂 – in mar ni pomenljivo, da je bila moja prva vsebinska objava v moji spletni kamri ravno na temo šejka?! – k dobrim stvarem se očitno vračamo znova in znova ;)). Za nekoliko raznovrstnosti in morebitne sveže ideje zato danes objavljam postopek priprave “power smoothieja” Coacha Geoffa. Ne veste, kdo je imenovani gospodič?  Pa poglejmo:

Nej slabou, a? 🙂

Skratka, Geoffov šejk za moč:

Sestavine:

2.5 cups unsweetened almond milk
3.5 scoops Jay Robb egg white protein powder (chocolate or vanilla)
3 heaping tablespoons Fage brand 2% Greek yogurt
3 heaping tablespoons organic honey peanut butter
30 almonds or so
1 tablespoon sweetleaf brand stevia
a few dashes of cinnamon
1 cup frozen broccoli florets
1 cup frozen cut spinach
1 medium banana
1/4 cup frozen pineapple chunks
3/4 cup frozen dark sweet cherries
1/2 cup frozen raspberries
3/4 cup frozen blueberries
1 Sambazon frozen açaí pureé

makes three man-size smoothies, or five lady-size smoothies

In še primerjava z mojim današnjim šejkom (moral sem, majkemi :)) – bistveno manj dodelan od Geoffovega 🙂

2-3 dcl bio sojinega mleka
2 srednje veliki banani
1 veliko jabolko
150 g zmrnjenega mešanega jagodičevja
dobra pest mandljev
žlica in pol nesladkanega arašidovega masla
3 žlice mletih lanenih semen
250 g puste skute
1,5 merice sirotkinih proteinov
5 g kreatina
2 zvrhani mini-merici C vitamina v prahu

za dva obrokajutranjega in po treningu

Dragi bralci, preljube bralke, če vam primanjkuje idej za okusen in zdrav zajtrk ali bi morda radi poskusili kaj novega, si pripravite enega od opisanih šejkov (ne pozabite na tista dva v priloženih povezavah! :)) in mi sporočite svoje mnenje. Zelo vesel pa bom, če boste z mano delili tudi svoje predloge glede jutranjih in povadbenih miksarij – sem namreč vedno odprt za nove predloge! 😉

Poleg jutranjega zazena in skodelice zelenega čaja je kakovosten zajtrk (če se ne postite) eden od pomembnih dejavnikov, ki bo določil kakovost vašega dneva. 😉

Vse dobro in lepo,

vaš Sebahudin

Oddajte komentar

