Nekaj Sebahudinovih “70’s big” obrokov

Posted: 04/09/2011 in Prehrana, Zajebancija
Oznake: ,

Dragi bralci, preljube bralke,

kot sem napisal v pred kratkim objavljenem prispevku Jejte kot “old school powerlifter”  kalorično nabiti obroki, značilni za staro šolo dvigovalcev uteži, pri meni prej izjema kot pravilo. Me je pa včerajšnjo prijetno druženje – na katerem je bil zaužit eden takšnih obrokov – spomnilo, da bi bilo zabavno malo pobrskati po arhivih in objaviti kakšne podobne primerke, ki so bili zaužiti v poletnem času. Tako vam predstavljam jagodni (bolj “vsesplošno mesni”) izbor Sebahudinovih “70’s big obrokov” (v zanj tako značilni “vulgarno-realistični” fotografski tehniki):

  Burger Kingov tripple whopper…

…in njegov bratec (beri: repete FTW!)

Pleskavica z jajcem, prebranac in lepinja pri Jovotu (po treningu v utežarni)

Žar na Iškem Vintgarju (mislim, da je več kot očitno, da ni bilo slikano z mojim mobijem :))

Mehiške piščančje rezine, speštan fižol, ocvrt krompir in pekoča čebula s stopljenim nacho sirom

Še primerek včerajšnje dekadence, ki pa ga je – začuda – prinesla (dobra) vila 😉

Gotta eat! Old school style, mothaphucka!

Hungry yet? 😀 Če v arhivu morda naletite na primerke lastnih “70’s big obrokov”, ste dobrodošli, da jih delite z nami v komentarjih. 😉

Dober tek – in pa lahko noč!

Vaš S.

Komentarji
  1. Volga Malek pravi:

    Wah, že ob gledanju mi je božno.

  2. sebahudin pravi:

    Malekova Volga, vidim, da si se čisto “napalila”, tako da greva v kratkem na eno tovrstno pojedino: ti v predpasniku in s cvetačo, jaz brez pribora in mešano meso na žaru. Deal? Deal! 😉

    • Volga Malek pravi:

      Vloženo rdečo peso pa res. ,)
      Drugače pa: deal. 😀

      Moja trenutna malica:
      – 1dcl kombuše
      – 2dcl doma narejenega vodnega kefirja
      – 2dcl doma narejenega kefirja iz “doma narejenega” mleka eko sojinih semen
      – šnita doma narejenega pirinega kruha brez kvasa
      Dober tek? :p

      • sebahudin pravi:

        Pridaj še malo mesa (npr. enega oneta v usta, hehe), pa bo tek res dober. 😀 Te držim za (zapisano) besedo – kdaj se boš spet smukala po Emoni? Itak te še moram nahruliti za 80’s frizuro. 😉 (OK, veš, da sem glede las pri ženskah čisti klasicist – tu mi ni pomoči :))

      • Volga Malek pravi:

        Nisem še ziher, kdaj pridem. Sempembra … ? Se pa vsekakor javim. 1x. 🙂

  3. M. pravi:

    Kvalitetno! 😉

Oddajte komentar

