Priprave na Crossfit igre 2011: Holmberg, Froning, Salo

Posted: 28/07/2011 in Splošno, Vadba
Oznake: , , ,

Dragi bralci, preljube bralke,

kot verjetno veste, se jutri (29.7.) pričnejo Crossfit igre 2011 (več o samem dogodku najdete na pridani povezavi). Pred pričetkom samih iger pa si oglejmo:

a. kako poteka povprečen dan v času priprav na Igre pri Grahamu Holmbergu (prvouvrščeni na CF igrah 2010) in  Richu Froningu Jr. (drugouvrščeni na CF igrah 2010); pozor, enourni prispevek:

b. kaj o pripravah na Igre (način treninga, odnos delo-trening itd.) poreče Mikko Salo (zmagovalec CF iger leta 2009; petouvrščeni na CF igrah 2010), ki je – po lastnih besedah – navznoter veliko manj stoičen, kot je videti navzven:

Od omenjenih treh športnikov mi je gotovo najljubši Mikko Salo. Njegova predanost, samodisciplina, delovna etika in nepopustljivost so preprosto fascinantni; že zavoljo tega bi mu privoščil vnovično osvojitev prvega mesta – je pa vprašljivo, ali mu to res lahko uspe.

Kdo pa je vaš favorit/favoritka na letošnjih CF igrah?

Advertisements
Komentarji
  1. Meglar pravi:

    Jaz bom vsekakor tudi navijal za Mikkoja! Upam, da mu res uspe spet zmagat. Mentalno je zadosta spreman, upam da bo tudi fizično!

  2. Domen pravi:

    Seba, dej mi priporoči en CF trening. Doma imam na voljo olimpijsko štango + 2x15kg ol. kolute, + itak možnost vaj z lastno težo :D… Da vidim, kako je s tem 🙂

    PS. Koliko potega ima pri prvem videu (prikazna slika) 60-70kg? Na vsaki strani ima 3 kolute. 2 sta enaka, en pa malo širši. Tista dva sta verjetno 10kg, širši pa ali 10 ali 15? Bom kasneje video pogledal, če rečejo…

  3. Domen pravi:

    Pardon… 80-90kg?

  4. sebahudin pravi:

    Hej, Domen,

    oprosti, da se oglašam tako pozno, ampak od petka sem bil odsoten. En kratek CF trening:

    vsako minuto narediš 3 OH počepe (50 kg), potem pa delaš do konca minute vojaške sklece (burpije). Delaš, dokler ne narediš vsega skupaj 100 vojaških sklec (burpijev).

    Skratka: na začetku 1. minute narediš 3 OH počepe, preostanek časa delaš burpije, na začetku 2. minute spet narediš 3 OH počepe, preostanek časa spet delaš burpije…to ponavljaš, dokler ne narediš vsega skupaj 100 burpijev. Končni rezultat je čas, ki si ga potreboval, da oddelaš teh 100 vojaških sklec. Če ti je 100 burpijev preveč, lahko število poljubno zmanjšaš (npr. na 80 ali 50). Pa good luck! 🙂

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s