Zeleni šparglji ali Podarjenemu konju se ne gleda v zobe

Posted: 25/06/2011 in Prehrana

Ko sem v petek stopil do svojega lokalnega preprodajalca po redno dozo meni najljubše droge (beri: jagodičevja:)), sem v dar prejel – glej ga zlomka – kakšno kilo top-šit bio-eko najjačejših zelenih špargljev/belušev. Takoj moram pristaviti, da čeprav sem redni konzument popolnoma vseh predstavinkov zelenjavne družine, šparglji niso na vrhu seznama priljubljenosti, zaradi česar bolj poredko zaidejo na moj krožnik. Ampak očitno je usoda hotela, da na vsakem koraku prenesem v prakso to, kar pridigam (ang. practice what you preach, biatch!), namreč odprtost in dovzetnost za nove vsebine, tako da sem se danes zvečer znašel iz oči v oči (em, whatever, Sebahudin) s kupom zelenih stebelc, ne vedoč, kaj pravzaprav naj storim z njimi. Dejstvo je, da sem šparglje doslej jedel le takrat, ko so jih pripravili drugi (kot rečeno, do današnjega večera se nisem kaj prida veliko zanimal zanje), tako da so bili s tega vidika zame precejšnja enigma. In čeprav mi je dobrodušni oskrbovalec s sadjem in zelenjavo ob nakupu v roke potisnil papir z nekaj zanimivimi recepti, sem se odločil, da bom prvo rundo obdelal s preprosto (nekateri bi rekli “seljačko”, toda zakaj bi se prerakali o besedah, a?) metodo, ki se (skorajda) vselej izkaže za uspešno. Šparglje sem tako prerezal na pol, jih umil, nato pa nalahno namazal s kokosovim maslom (Neva, ne obračaj z očmi ;)) in začinil (čista improvizacija: sol, poper, kajenski poper, česen v prahu), vrgel v ponev in nalahno popekel. Zraven sem si pripravil še piščanca, začinjenega s top šit bio-eko mešanico zelišč (dominantna v mešanici je kurkuma), za posladek pa še mešanico ameriških borovnic, malin, mešanih oreškov in žličke akacijevega medu (Sebahudinov standard :)). Končni rezultat (pišče zgleda neko drobno, a je bilo kar obilno – z debelino je kompenziralo za manko širine in dolžine):

Papica 🙂

Splošni vtis? Izjemno – iskreno bom rekel kar presenetljivo – okusno. Jutri pa bom preizkusil enega od receptov na lističu in si pripravil omleto s šparglji. O rezultatih boste – v kolikor ne pride do zastrupitve ali česa podobnega – pravočasno obveščeni. 🙂 Za konec (in lažjo prebavo) še malo šminko-elektrovine (pa dober tek pa fala lejpa – eli ka?!):

I’ve lost my fear to what appears
I do my best (the world is mine)
You seem suprised and realize
That to your eyes (the world is mine)

Oddajte komentar

