Za ta hip

Posted: 11/06/2011 in Misli

Svet je ustvarjen za ta hip,

za ta moj hip –

z vsemi pogubljenimi v črni žalosti,

s črno dušo,

z vsemi, ki so se rodili v znamenju sonca

in nosijo sij v očeh

in okrog glave.

Vse za ta hip,

za ta moj hip,

ko grem po cesti –

pol v senci, pol na soncu,

usta v smehu, oči v joku,

z eno roko maham v slovo,

drugo dajem v pozdrav –

in nihče ne gre z menoj.

Saj ne more,

ker vsi gredo nekam,

jaz pa ne grem nikamor,

samo hodim,

hodim po ulici,

hodim po tem mojem svetu,

za ta hip,

za ta moj hip.

(Neža Maurer, Za ta hip iz zbirke Igra za življenje)

Today is the greatest
Day I ve ever kown
Cant live for tomorrow
Tomorrows much too long
I burn my eyes out
Before I get out

(…)

Today is the greatest
Day I’ve never known
Can’t wait for tomorrow
I might not have that long
I’ll tear my heart out
Before I get out

Oddajte komentar

