Spomladansko-poletni vitaminsko-mineralni fiks

Posted: 09/06/2011 in Prehrana
Oznake: , , ,

Dragi bralci, ljube bralke,

ker že dalj časa ni bilo nobene objave v kategoriji “Prehrana”, sem se odločil – spodobi se in pravično je 😉 -, da ta manko zapolnim s krajšim besedno-slikovnim prikazom svojega današnjega prvega obroka (nič pretirano sofisticiranega, gre zgolj za spomladansko-poletno različico jutranjega šejka). Naj kot nekakšen preludij izpostavim, da preprosto obožujem spomlad, saj v moje življenje vnese kopico predstavnikov meni najljubše sadne družine – jagodičevja. Sezona jagod (tako domačih kot gozdnih) je na vrhu (mislim, da jih toliko, kot sem jih pojedel letos, nisem pojedel še nikoli – na lokalni tržnici sem celo dobil količinski popust zanje :)), sledijo jim borovnice, zatem bodo prišle na vrsto še maline, ribez itd. Ena od odlik teh z vitamini, minerali in vlakninami bogati prehrambeni biseri  je ta, da je skorajda ni jedi, kamor ne bi pasale zraven, in sicer bodisi kot sestavni del glavne jedi (npr. v skuti) ali kot posladek (ne poznam osebe – sploh pripadnice ženskega spola -, ki jih ne bi “oborila s nogu” preprosa sladica v obliki svežih jagod in borovnic s pridano pestjo mešanice oreškov in žličko akacijevega medu; če k vsemu dodaš še malo sladoleda – dekadenca par excellence! – pa jih itak začnejo pretresati konvulzije samodejno sproženega orgazma – znanstveniki še proučujejo ta zaninivi fenomen :)). Kakorkoli že, v tem času je sveže jagodičevje nepogrešljiv del mojih jutranjih in povadbenih šejkov – in včasih nanese, da se si oba pripravim kar naenkrat (privarčuješ na času). Pa poglejmo, kaj potrebujemo za Sebahudinov spomladno-poletni šejk:

takšno ali drugačno jagodičevje (danes konkretno so bile na sporedu gozdne jagode, domače jagode in borovnice) – malo se poigravajte z različnimi razmerji in ugotavljajte, kateri prevladujoči okus vam je najljubši (meni osebno je bodisi borovničev bodisi godzno-jagodni);

banana (banana da neko čvrstino – gosto osnovo – in “blag”, “mehek” odzadnji priokus);

kivi ali jabolko (ker sta pač kul sadeža);

pest sveže špinače (ker je pač kul zelenjava);

arašidovo maslo in/ali laneno olje (ali sveže mleto laneno seme);

sirotka v prahu (z in/ali brez okusa);

cimet.

Ker sem danes navsezgodaj pripravljal šejk za dve porciji (jutranjo in povadbeno), je vseboval: 2 dcl sojinega mleka, 2 banani, 1 bio/eko kivi (tisti iz Mercatorja – saj veste, ne?), domače in gozdne jagode, borovnice (v prevladi), 3 merice sirot(k)e (1 z okusom, 2 brez), žlica arašidovega masla, dve žlički lanenega olja, cimet. Mlade špinače mi je zmanjkalo (minus). Da pa ne bomo le gostobesedili tjavendan, pripenjam še slikovni material:

a. Sadni (ogljikohidratni del) – s ptičje perspektive

in od strani (to je tista fora, ko mora ded poslikati vsako stvar z vseh zornih kotov :))

b. Dodan še beljakovinsko-maščobni del (sirotka + laneno olje  + arašidovo maslo)

c. In pa končni rezultat.

.

Na bidon na levem poveznem pokrov in ga damo v hladilnik (za po treningu); desni del pa z užitkom spijemo (kot pravi moški seveda pijem neposredno ven iz mešalnika – jup, tak hud kerlc sem). Ko človek navsezgodaj zaužije takšno utekočinjeno različico raja za brbončice, si lahko reče, da je ne le spreman ali najspremnejši, temveč je kar – in to lahko mirne duše napišemo – najspremnejnejši! 🙂 Give it a try and let me know what you think! 😉

Za konec še en spodbuden komad za lep dan! Vse dobro in lepo, dragi bralci, ljube bralke. 😉

My shadow runs with me
underneath the Big Wide Sun
My shadow comes with me
as we leave it all
we leave it all Far Behind

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s