Spomladansko-poletni vitaminsko-mineralni fiks

Posted: 09/06/2011 in Prehrana
Oznake: , , ,

Dragi bralci, ljube bralke,

ker že dalj časa ni bilo nobene objave v kategoriji “Prehrana”, sem se odločil – spodobi se in pravično je 😉 -, da ta manko zapolnim s krajšim besedno-slikovnim prikazom svojega današnjega prvega obroka (nič pretirano sofisticiranega, gre zgolj za spomladansko-poletno različico jutranjega šejka). Naj kot nekakšen preludij izpostavim, da preprosto obožujem spomlad, saj v moje življenje vnese kopico predstavnikov meni najljubše sadne družine – jagodičevja. Sezona jagod (tako domačih kot gozdnih) je na vrhu (mislim, da jih toliko, kot sem jih pojedel letos, nisem pojedel še nikoli – na lokalni tržnici sem celo dobil količinski popust zanje :)), sledijo jim borovnice, zatem bodo prišle na vrsto še maline, ribez itd. Ena od odlik teh z vitamini, minerali in vlakninami bogati prehrambeni biseri  je ta, da je skorajda ni jedi, kamor ne bi pasale zraven, in sicer bodisi kot sestavni del glavne jedi (npr. v skuti) ali kot posladek (ne poznam osebe – sploh pripadnice ženskega spola -, ki jih ne bi “oborila s nogu” preprosa sladica v obliki svežih jagod in borovnic s pridano pestjo mešanice oreškov in žličko akacijevega medu; če k vsemu dodaš še malo sladoleda – dekadenca par excellence! – pa jih itak začnejo pretresati konvulzije samodejno sproženega orgazma – znanstveniki še proučujejo ta zaninivi fenomen :)). Kakorkoli že, v tem času je sveže jagodičevje nepogrešljiv del mojih jutranjih in povadbenih šejkov – in včasih nanese, da se si oba pripravim kar naenkrat (privarčuješ na času). Pa poglejmo, kaj potrebujemo za Sebahudinov spomladno-poletni šejk:

takšno ali drugačno jagodičevje (danes konkretno so bile na sporedu gozdne jagode, domače jagode in borovnice) – malo se poigravajte z različnimi razmerji in ugotavljajte, kateri prevladujoči okus vam je najljubši (meni osebno je bodisi borovničev bodisi godzno-jagodni);

banana (banana da neko čvrstino – gosto osnovo – in “blag”, “mehek” odzadnji priokus);

kivi ali jabolko (ker sta pač kul sadeža);

pest sveže špinače (ker je pač kul zelenjava);

arašidovo maslo in/ali laneno olje (ali sveže mleto laneno seme);

sirotka v prahu (z in/ali brez okusa);

cimet.

Ker sem danes navsezgodaj pripravljal šejk za dve porciji (jutranjo in povadbeno), je vseboval: 2 dcl sojinega mleka, 2 banani, 1 bio/eko kivi (tisti iz Mercatorja – saj veste, ne?), domače in gozdne jagode, borovnice (v prevladi), 3 merice sirot(k)e (1 z okusom, 2 brez), žlica arašidovega masla, dve žlički lanenega olja, cimet. Mlade špinače mi je zmanjkalo (minus). Da pa ne bomo le gostobesedili tjavendan, pripenjam še slikovni material:

a. Sadni (ogljikohidratni del) – s ptičje perspektive

in od strani (to je tista fora, ko mora ded poslikati vsako stvar z vseh zornih kotov :))

b. Dodan še beljakovinsko-maščobni del (sirotka + laneno olje  + arašidovo maslo)

c. In pa končni rezultat.

.

Na bidon na levem poveznem pokrov in ga damo v hladilnik (za po treningu); desni del pa z užitkom spijemo (kot pravi moški seveda pijem neposredno ven iz mešalnika – jup, tak hud kerlc sem). Ko človek navsezgodaj zaužije takšno utekočinjeno različico raja za brbončice, si lahko reče, da je ne le spreman ali najspremnejši, temveč je kar – in to lahko mirne duše napišemo – najspremnejnejši! 🙂 Give it a try and let me know what you think! 😉

Za konec še en spodbuden komad za lep dan! Vse dobro in lepo, dragi bralci, ljube bralke. 😉

My shadow runs with me
underneath the Big Wide Sun
My shadow comes with me
as we leave it all
we leave it all Far Behind

Oddajte komentar

