Inventura: zadnja dva preizkusa in zaključek kvalifikacij

Posted: 28/05/2011 in Vadba

Dragi bralci, preljube bralke,

čeprav je od zaključka kvalifikacij za crossfit igre preteklo že kar nekaj vode, pa je Sebahudin – poslednje čase ujet v nekakšno črnogorsko časovno zanko, znotraj katere je pojem »ažurnosti« oropan vsakršnega pomena – šele pred kratkim našel dovolj časa, da je svojo rit znova posedel za kibernetično mizo, poprijel za svoje medmrežno pero in ob brlenju spletne svetilke začel v besede pretapljati minule dogodke. Če je zavoljo tega koga od vrlih bralcev ali bralk oškodoval adrenalinskega vznemirjenja, ki ga je čutil(a) ob spremljanju tega nedvomno nadvse razburljivega dogodka, se mu (ji) karseda iskreno opravičuje in jo poziva, naj ga ob priliki pocuka za rokav, da se ji oddolži s kakim zelenjakom; bralcu pa želi več sreče prihodnjič in pa:

Kaj lepega smo torej počeli? Peti kvalifikacijski WoD smo oddelali 22.4., tj. tik pred zaključkom prvega vadbenega cikla (temu je sledila enotedenska pavza, o kateri sem pisal v svojem prejšnjem prispevku), na sporedu pa je bilo sledeče zapovrstje vaj:

V 20 minutah je bilo treba narediti čim več rund

–          5 nalogov na moč (power clean) – 65 kg za moške;

–          10 dotikov droga s stopali (toes-2-bar);

–          15 metov 10 kg medicinke (wall ball) na višino 30,5 cm.

Oddelal sem 8 rund, 5 nalogov in 1 dotik droga (Dani me je prekašal za 2 dotika droga). Pri tem preizkusu se je že močno poznala kilometrina minulih treningov, tako da mi je med vadbo začelo razmeroma hitro zmanjkovati sape. Z Danijem sva sicer skušala delati v nekem stalnem, obvladljivem tempu, a je moje občutje ta dan bilo daleč od optimalnega, zato se je celotna izkušnja izkazala za precej mučno. Še dobro, da je treningu sledil piknik (čevapi + kruh + zelenjava) in nato še celonočno (sprostitveno) rajanje na Metelkovi. Takrat sem se veselil tudi bližajoče se celotedenske pavze, ki pa je – lahko je biti pameten v retrospektivi – nisem najbolje izkoristil.

Pripenjam še video, na katerem se z opisanim treningom spopada Žiga Urh in iz njega iztisne 10 rund, 5 nalogov, 10 dotikov droga s stopali in 14 metov medicinke (jup, zmanjkal mu je en ušiv met – gotta luv it when that happens, eh?)

Ker razen Urha nihče iz naše skupine letos ni formalno sodeloval na kvalifikacijah, smo se s šestim (in zadnjim) kvalifikacijskim treningom soočili šele 6.5., tj. po uradnem koncu kvalifikacij (te mislim, da so se končale 1.5.). Čakal nas je fleten trening, simpatično osvežujoč v svoji kompleksni preprostosti:

V 7 rundah je bilo treba narediti čim več rund

3 počeposunke (thruster) s 45 kg (moški) oz. 35 kg (ženske) 3 zgibe (pull-up)

6 počeposunkov 6 zgibov

9 počeposunkov 9 zgibov

12 počeposunkov 12 zgibov

15 počeposunkov 15 zgibov

18 počeposunkov 18 zgibov

Itd.

»Počeposunek« je moj (verjetno ne najboljši) provizorični prevod za angleški izraz »thruster« (ne vem – sicer močno dvomim –, ali slovenščina premore kak uradni prevod), vajo, pri kateri s palico, naloženo na ramenski obroč (kot pri počepu spredaj), počepnemo, nato pa bliskovito vstanemo in pri tem palico sunemo nad glavo; po sunku palico znova spustimo v položaj naloga na ramenski obroč in (po potrebi – oz. v crossfitu po pravilu) vajo ponovimo. Ker je kratek filmček z youtube vreden več kot zilijon Sebahudinovih besed, prilagam sledeče vizualno pomagalo:

Ta dan smo na trening prišli samo trije (jaz, Dani in Polona). Kljub temu, da je bil pred WoD-om na sporedu maksimum naloga v sunek, sem bil veliko bolj razpoložen kot pri prejšnjem preizkusu (teden »polovične« pavze se je vendarle obrestoval), tako da mi je uspelo oddelati 15-ko (15 počeposunkov in 15 zgibov) in narediti še dodaten počeposunek. Dani je prišel do 15 počeposunkov in 7 zgibov, Polona pa do 15 počeposunkov in 2 zgiba. Celokupno gledano kar dobra bera. Moja prednost pri tej vaji so bili počeposunki – vse vaje, katerih uspeh sloni na vzdržljivostni moči nog, so mi zelo pisane na kožo (oz. na kvadre :)) –, ena od pomanjkljivosti pa je bila ta, da sem zavoljo borne tehnike metuljčkov (butterfly pull-up), delal zgibe z nihajem (kipping pull-up). Dani, ki je delal metuljčke (res jih je lepo natreniral), je pri zgibih veliko pridobil na času, vendar so mu nekoliko večjo težavo predstavljali počeposunki.

Žiga Urh je trening opravil že prej (v roku) in je prilezel do impresivnih 18 počeposunkov in 9 zgibov (nakar je kliznil na zasluženi oddih s svojimi boljšimi tremi četrtinami :)). Prilagam še filmček:

Kvalifikacije so torej za nami. Žiga se je – zasluženo – prebil naprej in čaka na drugi (regionalni) del kvalifikacij, ki bodo potekale od 3. do 5. 6. v Veliki Britaniji. Kakšni so splošni vtisi? V kolikor bi se odločil, da se naslednje leto formalno preizkusim v kvalifikacijah, bom moral nujno izboljšati delovno kapaciteto (vse bolj mi postaja jasno, da je odločujoč dejavnik pri večini crossfit preizkusov vzdržljivostna moč), tehniko olimpijcev in gimnastičnih prvin ter optimizirati izvedbo nekaterih vaj (npr. skok/doskok pri skokih na boks). To ne pomeni, da je npr. maksimalna moč neproblematična (ni), temveč da tukaj vem, da je še kar nekaj rezerve, poleg tega sem v dejavnostih, ki zahtevajo aktivacijo hitroprožečih vlaken, (dejansko) vedno bil precej dober. Seveda pa ostaja odprto vprašanje, ali si sploh želim na kvalifikacije…To, dragi bralci in bralke, pa je že druga zgodba, ki vam jo bom morda – potiho – prišepnil kdaj drugič.  😉

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s