Dosežen nov mejnik: ukročen naupor tezno (z nihajem) :)

Posted: 06/04/2011 in Vadba
Oznake: , , ,

Čisto kratko veselo oznanilo: včeraj naredil prva dva izvleka (naupor tezno; muscle-up) na obročih, vajo, ki je doslej veljala za mojo osebno nočno moro (nikakor nisem mogel pogruntati prehoda iz zgiba v dip). Resda sta bila narejena z nihajemgugom«; kip), kar bo na obrazu prenekaterega gimnasta izrisalo prezirljiv nasmešek, a je zame osebno to vsekakor pomembna prelomnica (tako na psihološki kot vadbeni ravni).

Kaj je naupor tezno/izvlek (muscle-up)? Gre za brezšiven spoj dveh vaj: zgiba in dipa, pri čemer je najtežavnejši del ravno tranzicija (prehod) med obema elementoma.

Pravilni (gimnastični) izvlek se dela brez vsakršnega nihanja/guganja telesa (povsem na moč) in je videti približno takole:

Pri lažji različici z nihajem (najpogosteje izvajani v crossfit skupnosti) si pomagamo s sunkom z nogami in bokom (»kip«); nihanje seveda omogoča lažjo izvedbo giba in posledično večji volumen (brutalen odzadnji komad; bi kdo verjel, če mu povem, da sem svojčas tudi sam krulil, kričal in pogrkaval v skupini, ki je igrala podobno glasbo? :)):

Smešno je, da sploh nisem imel občutka, da mi bo vaja uspela. Po “zanihu” telesa sem se kar naenkrat znašel na vrhu obročev. Zagotovo je k temu močno pripomogla vadba tranzicije na bradlji, ki sem jo izvajal prejšnji teden na gimnastiki. Naj bo tako ali drugače – (ta) veseli dan (ali Sebahudin je končno naredil klinčev izvlek!).

Za konec prilagam še komad, ki me spremlja že celo jutro in se mi s svojo globino, hrepenenjem in molovskostjo zdi več kot primeren za te brstljivo-sončne spomladanske dni (poleg tega deluje kot nekakšna protiutež žagovini v drugem filmčku). 😉

Komentarji
  1. Katja pravi:

    Čestitke, Seba. To je pa res dosežek! 🙂

  2. Meglar pravi:

    Čestitan, mešter! Samo tak naprej! 🙂

  3. PolonaF pravi:

    čestitam Seba. 🙂 Čeprav sem bila 100%, da si ga ti že prej delal 🙂 upam, da si proslavil.

  4. Tovariš pravi:

    Zakaj pa meni ne upaš tega hudiča pokazat hmmm hahaha

  5. sebahudin pravi:

    Ker je tovariš afna in ne priznava ničesar, kar vključuje kakršnokoli potrzavanje z boki, hehehe. 🙂

  6. Tovariš pravi:

    Potrzanje z boki spada na TV kanale ob polnoči (beri xxx) ne pa v telovadnico 😀

Oddajte komentar

