Preštevanje trupel po bitki ali Od mrtvega dviga do skokov na boks

Posted: 04/04/2011 in Prehrana, Vadba

Tako. Drugi kvalifikacijski WoD za Crossfit igre je uspešno za nami. Čeprav sem o njem (zelo strnjeno) pisal že v enem od prejšnjih prispevkov, bom zavoljo večje preglednosti na kratko obnovil, za kaj gre:

V 15 minutah je treba narediti čim več ponovitev:

a.      9 x mrtvi dvig (deadlift) – 70 kg moški, 45 kg ženske;

b.      12 x sklece z izpustom na dnu (release push-up);

c.       15 x skoki na boks

Čeprav sem se pred pričetkom treninga počutil slabše kot pri prvem preizkusu, sem se na koncu odrezal bolje (ob pričetku vadbe se je stanje normaliziralo, poleg tega se mi zdi, da mi je bilo zaporedje vaj bolj pisano na kožo). Končni rezultat? 9 rund + 9 mrtvih dvigov + 6 sklec, s čimer sem bil kar zadovoljen (takšen rezultat mi pove, da bi v drugem poskusu verjetno lahko stisnil 10 rund). Od fantov sta se bolje odrezala samo dva, in sicer Aleš (10 rund + 1 sklec) in Žiga (11 rund + 9 mrtvih dvigov + 7 sklec). Dani, s katerim sva si po rezultatih običajno zelo blizu (pri prvem preizkusu me je šišnil za 2 potega), se je – pretežno zavoljo skokov na boks, kot je povedal kasneje – to pot odrezal kanček slabše, a še vedno več kot solidno: 8 rund + 9 mrtvih dvigov + 10 sklec. Zelo dobro se je odrezala tudi ženska sekcija: Polona je naredila 10 rund + 9 mrtvih dvigov + 8 sklec (!), Tadeja pa 8 rund + 9 mrtvih dvigov + 12 sklec + 3 skoke na boks (obe delali fakin’ Rx’D različico; pretty hardcore, eh?).

Kje so bile luknje, ki bi jih lahko popravil in s tem izboljšal rezultat? Pri mrtvem dvigu sem šel s štango preveč ob telesu (ramena premalo naprej), zavoljo česar nisem mogel izkoristiti lahnega odboja na dnu. Pri skokih na boks pa je bil preslab izkoristek elastične energije ob doskoku, tj. namesto, da bi se ob pristanku takoj pognal nazaj gor, sem vedno za trenutek postal in se šele nato odrinil. S temi majhnimi izboljšavami in nekoliko boljšo vzdržljivostno pripravljenostjo bi lahko po mojem mnenju dosegel zavidljiv rezultat. A kot pravi Dani: leto 2012 je naše! 😀

Prilagam še filmček, na katerem preliva znoj, lovi sapo in izvaja crossfit strip-tease kdo drug kot gospodič Žiga Urh.

Po treningu je sledil še zaslužen obrok pri sosedih Kitajcih, kjer sem si privoščil all-you-cean-eat Mongolian BBQ. Nekaj vizualnih utrinkov s pojedine (posnetih z mojim najjačim telefonom):

Po piščančje-zelenjavni juhi je sledila prikazana predjed (sushi ftw!)

Maznil dve takšni porciji (nisem želel podvajati slikovja). Top quality shit. 🙂

Temu je sledila še slaščica v obliki ocvrtih banan, a je nisem poslikal, ker se mi niso zdele dovolj lične. So pa bile – prisež’m! – zato toliko bolj okusne.

Nič, gremo novim zmagam naproti!

Advertisements
Komentarji
  1. Andy pravi:

    Žvau 😉

  2. Polona pravi:

    A to u sushiju je zelenjava? Al majo tut pravega? 😉 Mi bo skor žal, da nisem šla z vami.

  3. sebahudin pravi:

    Zelenjava + riba. Ja, lahko ti je žal, bilo je več kot okusno. Em, mislim, da imam dober predlog za naslednjo nedeljsko resolucijo… :° 🙂

  4. Polona pravi:

    V nedeljo delam sushi? 🙂

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s